Digital Επικοινωνία από τη VNG Digital Group για την DS SMITH

Με θέμα τη νέα, καινοτόμα συσκευασία, που σχεδίασε για την εταιρεία UNILEVER και έλαβε Bronze βραβείο στην κατηγορία “Structural Design Innovation”, στα ελληνικά βραβεία Packaging Awards 2022.

Η DS Smith, είναι η κορυφαία πολυεθνική εταιρεία παραγωγής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας, προϊόντων χάρτου και υπηρεσιών ανακύκλωσης παγκοσμίως. Η ιστορία του ομίλου έχει τις ρίζες της στην Αγγλία από τη δεκαετία του 1940 και η ανάπτυξή της την οδήγησε να αποτελεί έναν οργανισμό με αποτύπωμα στην Ευρώπη και στη Β. Αμερική, εισηγμένη σήμερα στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου. Στην Ελλάδα η DS Smith έχει τρία εργοστάσια σε Θεσσαλονίκη, Αρχαία Κόρινθο και Ιεράπετρα, ένα γραφείο πωλήσεων και το κέντρο Σχεδιασμού & Καινοτομίας PackRight Center στην Αθήνα.

Η Unilever, ένας από τους πιο σημαντικούς πελάτες της DS Smith παγκοσμίως, προμηθευόταν από την DS Smith Hellas ένα Shelf Ready Packaging (SRP) κιβώτιο για το προϊόν Vaseline στο οποίο τα τεμάχια τοποθετούνται πάνω σε πλαστικά tray για σταθερότητα κατά το χρόνο έκθεσης στο ράφι. Με αφορμή την απαίτηση για αφαίρεση των πλαστικών μίας χρήσης από την εφοδιαστική αλυσίδα, ο πελάτης ζήτησε τον επανασχεδιασμό του κιβωτίου με στόχο την αφαίρεση των tray, χωρίς όμως να υπάρξει υποβάθμιση της εικόνας του προϊόντος στο ράφι. Πιο συγκεκριμένα, το νέο σχέδιο θα έπρεπε να υποστηρίζει το προϊόν στο ράφι σε όλη τη διάρκειά έκθεσής του, χωρίς να επιτρέπει την κατάρρευση των προϊόντων και ταυτόχρονα να επιτρέπει την επικοινωνία στοιχείων του brand στην μπροστινή επιφάνειά του στην επιθυμητή ποιότητα. Επίσης, καθώς η πλήρωση του συγκεκριμένου κιβωτίου γίνεται χειροκίνητα, ήταν απαίτηση του σχεδιασμού να επιτρέπει την εύκολη και γρήγορη διαμόρφωσή του, ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις κατά τη συσκευασία του προϊόντος.

Η DS Smith ανταποκρίθηκε στην πρόκληση της Unilever και έκανε πράξη το ότι με λιγότερα υλικά μπορούμε να πετύχουμε πολλαπλά οφέλη, σχεδιάζοντας μια νέα καινοτόμα συσκευασία που αποτελείται από ένα μόνο υλικό, το χαρτόνι, όπου χάριν στον έξυπνο σχεδιασμό συνδυάζει ευκολία στο χειρισμό, σταθερότητα του προϊόντος και ελκυστική εμφάνιση στο ράφι ενώ καταφέρνει να επικοινωνήσει όλα τα κατάλληλα στοιχεία του branding. Ταυτόχρονα φροντίζει για το περιβάλλον μειώνοντας το αποτύπωμα της σε
αυτό, αποτελούμενη 100% από ανακυκλωμένο χαρτί ενώ η ίδια η συσκευασία παραμένει πλήρως ανακυκλώσιμη.

Πιστή στη δέσμευση της “Επαναπροσδιορίζουμε τη συσκευασία για έναν κόσμο που αλλάζει” η DS Smith, πέτυχε πολλαπλά οφέλη και μια διάκριση!
(Έλαβε Bronze βραβείο στην κατηγορία “Structural Design Innovation”, στα ελληνικά βραβεία Packaging Awards 2022).

Με αυτή την αφορμή, δημιούργησε ενημερωτικό οπτικοακουστικό υλικό, μέσω του οποίου παρουσιάζεται όλο το story για το νέο και βραβευμένο SRP (Shelf Ready Packaging) plastic-free κιβώτιο για τη Vaseline της Unilever. To υλικό διατίθεται στα social media και στο website της εταιρείας.

Την παραγωγή του βίντεο, τη στρατηγική, την επιμέλεια, την digital επικοινωνία και την κάλυψή της, οργάνωσε και υλοποίησε η VNG Digital Marketing Group.