Αυξήστε την επισκεψιμότητα προσελκύοντας ποιοτικούς πελάτες.
Το SEO δεν φέρνει μόνο αύξηση επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας, αλλά προσελκύει επίσης ποιοτικούς πελάτες που ενδιαφέρονται για το εμπορικό σήμα, το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
Εάν η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι μια ξένη ιδέα για εσάς, μπορεί να δυσκολευτείτε να καταλάβετε από πού πρέπει να ξεκινήσετε και τι πρέπει να κάνετε.
Εδώ παρατίθενται μερικές απλές τακτικές SEO που μπορείτε να αρχίσετε να εφαρμόζετε για να προσελκύσετε την προσοχή των ρομπότ των μηχανών αναζήτησης και να κερδίσετε μια υψηλότερη, πιο ορατή κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης:
• Γράψτε καλές meta περιγραφές
Η meta περιγραφή είναι η μια ή δύο γραμμές που εμφανίζονται κάτω από την επικεφαλίδα της ιστοσελίδας σας. Περιγράφει σύντομα τη συγκεκριμένη σελίδα. Το μήκος της meta περιγραφής έχει επιμηκυνθεί από τους 160 στους 300 χαρακτήρες.
Οι meta περιγραφές με περισσότερους χαρακτήρες κόβονται, κάτι το οποίο πρέπει να αποφευχθεί. Οι περιγραφές meta πρέπει να είναι σύντομες και συνοπτικές.
Είναι επίσης πρωταρχική θέση για να εισάγετε μερικές από τις στοχευμένες λέξεις-κλειδιά σας. Όταν γράφετε meta περιγραφές, σκεφτείτε τον χρήστη του διαδικτύου και τις ερωτήσεις που μπορεί να έχει όταν διεξάγει μια έρευνα.
Γράψτε την meta περιγραφή σας έτσι ώστε να είναι αυτή η απάντησή σας σε μία από τις ερωτήσεις τους.
• Κάντε την ιστοσελίδα σας φιλική προς τις κινητές συσκευές
Περισσότεροι άνθρωποι περιηγούνται τώρα στο Internet από τα smartphones τους παρά από έναν επιτραπέζιο ή φορητό υπολογιστή. Σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει τη διαφορά στο μέγεθος της οθόνης μεταξύ ενός smartphone και ενός υπολογιστή.
Οι ιστότοποι που δεν ανταποκρίνονται στα κινητά θα ταιριάζουν με το μέγεθος της οθόνης ενός επιτραπέζιου ή φορητού υπολογιστή. Αλλά δεν θα συρρικνώνονται για να χωρέσουν στη μικρή οθόνη ενός smartphone.
Το αποτέλεσμα είναι μια άσχημη, δύσκολη στην πλοήγηση ιστοσελίδα όταν ένας χρήστης χρησιμοποιεί το smartphone του.
Οι μηχανές αναζήτησης, όπως η Google, δεν συμπαθούν τους δυσαρεστημένους χρήστες του διαδικτύου και επειδή η ανταπόκριση στα κινητά είναι μια μεγάλη υπόθεση για την εμπειρία των χρηστών, αποτελεί πλέον έναν παράγοντα κατάταξης στον αλγόριθμο κατάταξης της αναζήτησης.
Αυξήστε την επισκεψιμότητα προσελκύοντας ποιοτικούς πελάτες
Έχοντας έναν ιστότοπο φιλικός προς τις κινητές συσκευές, δεν ικανοποιείτε μόνο τις μηχανές αναζήτησης με αποτέλεσμα να πάρετε μια ώθηση στις βαθμολογίες αποτελεσμάτων αναζήτησης, αλλά θα προσφέρετε επίσης στους επισκέπτες σας μια ευχάριστη εμπειρία.
• Γίνετε ενεργοί στις επιχειρηματικές λίστες Google
Το Google My Business (GMB) είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τις τοπικές επιχειρήσεις να εμφανίζονται online.
Με το GMB, οι επιχειρήσεις εμφανίζονται στους χάρτες Google με οδηγίες, περίληψη των προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας, διεύθυνση της εταιρείας, τηλέφωνο, ώρες λειτουργίας, φωτογραφίες, κριτικές και με έναν σύνδεσμο προς την ιστοσελίδα τους.
Για να επωφεληθεί κανείς από τη GMB πρέπει να «διεκδικήσει» την επιχείρησή του.
Η παρεχόμενη περίληψη συνοπτικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων είναι μια άλλη πρωταρχική θέση για την εισαγωγή λέξεων-κλειδιά. Εδώ, ωστόσο, προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε τοπικές φράσεις-κλειδιά όπως “κομμωτήριο στην πόλη X”.
Οι κριτικές είναι επίσης ζωτικής σημασίας. Στόχος είναι να δημιουργήσετε όσες θετικές κριτικές μπορείτε.
Με τους ανθρώπους να πραγματοποιούν περισσότερες επιχειρηματικές συναλλαγές online χωρίς να αλληλεπιδρούν με την εταιρεία, οι κριτικές είναι ένας πολύτιμος τρόπος μέτρησης.
Ειδικά αν κάποιος πρέπει να συνεργαστεί με μια εταιρεία ή να πραγματοποιήσει μια αγορά από μια επιχείρηση. Οι χρήστες πριν πραγματοποιήσουν την πρώτη τους αγορά από μια επιχείρηση θα διαβάσουν αυτόματα τις κριτικές για την εταιρεία.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.