Πως θα αποκτήσετε τις καλύτερες online κριτικές για την επιχείρηση σας.
Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα θα μας απασχολήσει στο σημερινό μας άρθρο.
Μάλλον γνωρίζετε ήδη πόσο σημαντικό είναι όχι μόνο να έχετε τοπικές κριτικές για την επιχείρησή σας, αλλά και να τις ενσωματώνετε στo σχεδιασμό στρατηγικής online marketing που θα ακολουθήσετε.
79% των καταναλωτών εμπιστεύονται τις διαδικτυακές κριτικές τόσο όσο εμπιστεύονται και τις προσωπικές συστάσεις. 85% των καταναλωτών λένε ότι διαβάζουν τις διαδικτυακές κριτικές για τις τοπικές επιχειρήσεις και 73% των καταναλωτών λένε ότι οι θετικές κριτικές τους κάνουν να εμπιστεύονται περισσότερο μία επιχείρηση.
Δεν είναι λοιπόν να αναρωτιόμαστε γιατί η Google και το Yelp είναι τόσο σημαντικά στην διαδικτυακή επιτυχία των επιχειρήσεων. Δυστυχώς όμως, πολλές εταιρείες σταματούν εκεί.
Παρακάτω θα βρείτε μια λίστα με λύσεις που θα ήταν ευχής έργον να είχατε κριτικές για την επιχείρηση σας.
Πως θα αποκτήσετε τις καλύτερες online κριτικές για την επιχείρηση σας: Κριτικές Πελατών Amazon
Η Amazon είναι μία πολύ δημοφιλής ιστοσελίδα για καταναλωτές που ψάχνουν κριτικές για το προϊόν που επιθυμούν να αγοράσουν. Η ιστοσελίδα αυτή έχει τόσο μεγάλο εύρος προϊόντων προς πώληση που είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα βρείτε μία κριτική για το προϊόν που ψάχνετε. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι η Amazon έχει μία λίστα με «κορυφαίους κριτικούς» που μπορείτε να προσεγγίσετε ώστε να γράψουν μία κριτική για το προϊόν σας. Μία κριτική από αυτούς θα μπορούσε να ωφελήσει πάρα πολύ την επιχείρησή σας! Απλά πρέπει να βρείτε πώς θα τους προσεγγίσετε.
Consumer Reports
Το Consumer Reports λειτουργεί από το 1936. Και είναι μία από τις πιο παλιές και πιο αξιόπιστες πηγές για κριτικές προϊόντων. Έχει παρουσία σε πολλές σελίδες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Twitter (@consumerreports), το YouTube κ.α. και εξαιτίας του γεγονότος ότι είναι μία μη-κερδοσκοπική εταιρεία, οι κριτικές της είναι αληθινές και αμερόληπτες. Σύμφωνα με την Wikipedia, περίπου 7.3 εκατομμύρια άνθρωποι εγγράφονται στο Consumer Reports. Οπότε εάν δεν το χρησιμοποιείτε για τις κριτικές της εταιρείας σας, χάνετε μία υπέροχη ευκαιρία.
Πως θα αποκτήσετε τις καλύτερες online κριτικές για την επιχείρηση σας: Aabaco Small Business από την Yahoo
Το Aabaco Small Business από την Yahoo! Έχει αρκετές καλές επιλογές για ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που θέλουν να διευρύνουν την πελατειακή τους βάση. Μπορείτε να δημιουργήσετε μία δωρεάν καταχώρηση, μία καταχώρηση Enhanced για $9.95/μήνα, ή μία καταχώρηση Localworks για $29.99/μήνα. Για παράδειγμα, με την καταχώρηση Localworks μπορείτε να προσεγγίσετε ένα δίκτυο περισσότερων από 150 εκατομμυρίων τοπικών αναζητήσεων κάθε μήνα. Μπορείτε να καταχωρήσετε την επιχείρησή σας σε περισσότερες από 60 ιστοσελίδες. Αυτό για να είστε σε θέση να γνωρίζετε ότι οι πληροφορίες που υπάρχουν για την επιχείρησή σας είναι σωστές και ενημερωτικές.
Foursquare για Επιχειρήσεις
Το FourSquare για Επιχειρήσεις δεν είναι πλέον τόσο σημαντικό όσο ήταν στο παρελθόν. Όμως περισσότεροι από 50 εκατομμύρια άνθρωποι ακόμα το χρησιμοποιούν για κριτικές προϊόντων. Και περισσότερες από 2 εκατομμύρια επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται την σελίδα για να αυξήσουν τις πωλήσεις της επιχείρησής τους και των προϊόντων τους.
Αξιολογήσεις και Κριτικές Facebook
Το Facebook συνεχίζει να είναι το Νο.1 εργαλείο στο Social Media Marketing και σαφώς είναι ένα από τα πιο δημοφιλή μέρη για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, Όπως και στην Amazon, στο “αξιολογήσεις και κριτικές Facebook” χρησιμοποιείται ένα σύστημα πέντε αστέρων ώστε να μπορούν οι χρήστες να εκφράζουν το πόσο πολύ τους αρέσει ένα προϊόν ή επιχείρηση. Όσο περισσότεροι χρήστες γράψουν κριτική για την επιχείρησή σας, τόσο πιο πιθανό είναι να εμφανιστεί στα Newsfeed κάποιου και έτσι να αυξήσετε την ορατότητα της επιχείρησής σας.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.