4 τρόποι e-mail marketing για να προωθήσετε καλύτερα το SEO σας. Τους ξέρουμε, τους μοιραζόμαστε μαζί σας.
Τα μηνύματα στο e-mail marketing δεν ταξινομούνται από τις μηχανές αναζήτησης. Και ο στόχος μιας καμπάνιας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι συνήθως να ανοίξετε και να κάνετε click-through. Όχι να ενισχύσετε το SEO.
Ωστόσο, με δεδομένο ότι το 51% των ανθρώπων ανακαλύπτουν νέες ιστοσελίδες μέσω του email marketing, αξίζει να εξετάσουμε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτές τις επισκέψεις.
Όχι μόνο για να πάρετε ένα απλό κλικ. Αλλά για υψηλής ποιότητας επισκεψιμότητα που θα δώσει καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.
Ας δούμε μερικά από τα οφέλη του σχεδιασμού μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχοντας το SEO στο μυαλό μας.
4 τρόποι e-mail marketing για να προωθήσετε καλύτερα το SEO σας
1. Βελτιώνει τα ποσοστά εγκατάλειψης.
Το πρώτο βήμα για τη μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης είναι να δημιουργήσετε εξαιρετικό περιεχόμενο. Συνδέοντας το περιεχόμενό σας με τα ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπου μπορείτε πραγματικά να ελέγξετε την ποιότητα των επισκεπτών σας.
Οι επισκέπτες από τους συνδέσμους e mail marketing τείνουν να είναι πιο αφοσιωμένοι. Και να ενδιαφέρονται περισσότερο για το περιεχόμενό σας. Το οποίο έχει νόημα επειδή ενδιαφέρθηκαν αρκετά, ώστε να εγγραφούν για να παίρνουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας
2. Δίνει ώθηση μέσω της κοινωνικής δικτύωσης.
Ένα email με λινκς που περιέχουν μοίρασμα σε κοινωνικά δίκτυα, ενθαρρύνει τους πιο ενθουσιώδεις επισκέπτες σας (συνδρομητές) να προωθήσουν το περιεχόμενό σας στα κοινωνικά τους κανάλια.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει ένα κουμπί CTA ζητώντας από τους συνδρομητές σας να μοιράζονται νέο περιεχόμενο.
Αυτοί οι πιστοί πρώτοι αναγνώστες μπορούν να βοηθήσουν στο να σπείρουν τους σπόρους της βιωσιμότητας και να οδηγήσουν στην απαραίτητη οργανική δέσμευση.
Η κοινή χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει σαφή σχέση με το SEO. Σύμφωνα με μια μελέτη της Cognitive SEO, οι κορυφαίες πέντε σελίδες στην κατάταξη των μηχανών ήταν επίσης οι πέντε πρώτες που μοιράστηκαν στο Facebook, το Linkedin και το Google+.
3. Βοηθά στο στοχευμένο περιεχόμενο.
Αυτό είναι το σημείο, όπου το e mail marketing και τα εργαλεία CRM γίνονται πραγματικά χρήσιμα.
Χρησιμοποιώντας δημογραφικές πληροφορίες από τη λίστα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, μπορείτε να μεταφέρετε περιεχόμενο απευθείας σε εκείνους που είναι πολύ πιθανό να το βρουν πολύτιμο.
Και στο σύγχρονο περιβάλλον που αναπτύσσεται το email marketing, αυτό είναι πιο σημαντικό από ποτέ: Πάνω από το 65% των marketers ήδη αξιοποιούν εξατομικευμένο περιεχόμενο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Με τις δημοσκοπήσεις και τις έρευνες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μπορείτε να ζητήσετε από τους συνδρομητές σας τι θέλουν. Να χτίσουν ένα περιεχόμενο γύρω από τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους. Και μετά να μεταφέρετε αυτό το περιεχόμενο στα email σας.
4. Δώστε στο περιεχόμενο μια δεύτερη ζωή.
Μπορείτε να επανατοποθετήσετε τα μηνύματα μακράς διαρκείας ή τα πακέτα μικρότερου μεγέθους ως αναρτήσεις ιστολογίου (που έχουν άμεσο όφελος για το SEO).
Μπορείτε επίσης να τα τοποθετήσετε σε ένα αρχείο στην ιστοσελίδα σας, παρέχοντας στους μη συνδρομητές πρόσβαση στο κορυφαίο ράφι του περιεχομένου σας, που συνήθως προορίζεται για συνδρομητές. Με αυτό τον τρόπο ενδέχεται να τους μετατρέψετε σε νέους συνδρομητές.
Σκεφτείτε το email marketing, ως έναν τρόπο σύνδεσης των επισκεπτών υψηλής ποιότητας με το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο σας.
Οι μηχανές αναζήτησης γίνονται όλο και καλύτερες στο διαχωρισμό του ποιοτικού περιεχομένου από τα υπόλοιπα. Και το SEO γίνεται απλώς θέμα του να προωθήσεις με τον σωστό τρόπο το κατάλληλο περιεχόμενο.
Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου βάζει το καλύτερο περιεχόμενο σας μπροστά στο καλύτερο δυνατό κοινό.
Οι πρωτοβουλίες που κάνετε μέσω του email marketing σας θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη αυτό που προσπαθείτε να επιτύχετε με το SEO. Και θα πρέπει να σχεδιάζονται για να υποστηρίξουν αυτούς τους στόχους.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.