4 συμβουλές για να απογειωθεί το Local SEO σας.

Σήμερα θα εξετάσουμε πως μπορούμε μέσα από το Local SEO να πετύχουμε υψηλή κατάταξη στην αναζήτηση «κοντά μου».

Local SEO Tip #1.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε, για ό,τι κι αν θέλετε να ξεκινήσετε σε επίπεδο digital marketing είναι να το αναζητήσετε στο Google.
Πληκτρολογήστε «κοντά μου». Και θα δείτε όλες τις τοπικές ιστοσελίδες, που η Google έχει «τραβήξει» από τις τοπικές λίστες.
Βεβαιωθείτε ότι είστε καταχωρημένοι εκεί.

Αυτή σας η καταχώρηση, σας βοηθάει πάρα πολύ. Γιατί αν είστε ανάμεσα σε αυτές τις ιστοσελίδες, υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να μπείτε στον κατάλογο της κατάταξης που κάνει.

Local SEO Tip #2.

Η επόμενη συμβουλή που έχω για εσάς είναι ότι πρέπει να βεβαιωθείτε ότι αναφέρεστε στα τοπικά ορόσημα. Στις γραμμές της πόλης, στα αξιοθέατα, στις τοπικές επιχειρήσεις κλπ.

Στην ιστοσελίδα σας, θα πρέπει να απαριθμήσετε όλες τις μικρές υποενότητες της Αθήνας ή όποιας πόλης εξυπηρετείτε, όλα τα ορόσημα, όλα τα αξιοθέατα, όλες τις συγκοινωνιακές γραμμές της πόλης.
Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες να αυξήσετε σημαντικά την επισκεψιμότητά σας.

Local SEO Tip #3.

Η επόμενη συμβουλή μου είναι η εξής: βεβαιωθείτε ότι έχετε έναν τοπικό προσωπικό αριθμό τηλεφώνου.
Μην βάλετε έναν αριθμό σαν αυτόν που χρησιμοποιεί η πλειοψηφία που είναι στην περιοχή σας.
Βάλτε ένα τοπικό αριθμό που να δείχνει ότι ο καθένας που θέλει να σας βρει, θα βρει εσάς προσωπικά, θα τον εξυπηρετήσετε εσείς ο ίδιος.
Και ότι δεν θα είστε μία από αυτές τις περιπτώσεις των ιστοσελίδων που είναι στις λίστες καταχωρήσεων που υπάρχουν καρμπόν για κάθε πόλη, στην αναζήτηση «έχει κοντά μου…».

Local SEO Tip #4.

Και για να το προχωρήσουμε ένα βήμα παραπέρα, όταν οι χρήστες ψάχνουν για υπηρεσίες κοντά σε αυτούς, είτε πρόκειται για υδραυλικά, είτε για υπηρεσίες που αφορούν σε κατοικίδια, είτε ο,τιδήποτε άλλο μπορούν να ελέγξουν παράλληλα συνολικά την επιχείρησή σας.

Έτσι μπορούν να «κατευθυνθούν» στο Yelp και σε άλλες παρόμοιες υπηρεσίες, να πληκτρολογήσουν το όνομά σας και να δουν πόσα σχόλια έχετε, τι κριτικές έχουν κάνει για εσάς και αν είστε νόμιμοι.

Βεβαιωθείτε ότι ζητάτε από τους ανθρώπους που έχουν καλή εμπειρία από τις υπηρεσίες σας να αφήσουν μια κριτική σε οποιαδήποτε τοποθεσία. Ανεξάρτητα από το αν είναι το Google ή το Yelp ή οτιδήποτε άλλο.

Αυτό βοηθάει πάρα πολύ στο χτίσιμο μιας επιχειρηματικής ταυτότητας που θα έχει κύρος.

Όταν κάνετε αυτή την αναζήτηση, η Google έχει μια τοπική διαδρομή. Και ας πούμε ότι έχουν επιλεγεί τρεις καταχωρίσεις.
Το νούμερο ένα έχει δέκα κριτικές, ο δεύτερος αριθμός έχει επτά κριτικές και εσύ είσαι τρίτοι στη σειρά κατάταξης.

Αν πάρετε πάρα πολλές κριτικές και τώρα έχετε 50 ή 100, αυτό που θα διαπιστώσετε είναι ότι πολλοί άνθρωποι θα κάνουν κλικ στην λίστα με τις περισσότερες κριτικές.

Και αν σας κάνουν κλικ παραπάνω από τα άλλα δύο, τελικά το Google θα προωθήσει περισσότερο εσάς.

Επίσης, αν έχετε μια τοπική επιχείρηση γιατί να μην σχολιάσετε από κάτω;

Απευθύνεστε σε μια συγκεκριμένη κοινότητα που θέλει να μάθει όσο γίνεται περισσότερα για τις τοπικές επιχειρήσεις και τις υπηρεσίες τους.

Έτσι, πείτε στο κοινό σας αναλυτικά και με κάθε λεπτομέρεια αυτά που μπορείτε να τους προσφέρετε. Θα το εκτιμήσουν.
Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές.

Θα έχετε περισσότερη επισκεψιμότητα για όσους αναζητούν την επιχείρησή σας.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.