Το Content Marketing στη χρονιά 2024.

Με ποιους όρους γίνεται το Content Marketing στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον;

Υπάρχουν πάνω από ένα δισεκατομμύριο blogs. Αυτό αντιστοιχεί σε ένα blog για κάθε επτά άτομα. Πώς θα είστε ανταγωνιστικοί;
Το 2024 το περιεχόμενο δεν κατατάσσεται όπως στο παρελθόν. Ναι, λένε ότι το περιεχόμενο είναι βασιλιάς, αλλά ξέρετε ήδη ότι υπάρχουν πάνω από ένα δισεκατομμύριο blogs.

Υπάρχει περιεχόμενο για όλα κάτω από τον διαδικτυακό «ήλιο», και το ίδιο περιεχόμενο εκατό άλλες φορές.

Τώρα λοιπόν δεν επιλέγουν, τι περιεχόμενο θέλουν να κατατάξουν.

Εξετάζουν την αυθεντικότητα, το πρωτότυπο περιεχόμενο, τις μετρήσεις των χρηστών, εξετάζουν ακόμη και πότε δημιουργήθηκε το περιεχόμενο.

Γιατί να θέλουν να ταξινομήσουν ένα περιεχόμενο ηλικίας δύο ετών, όταν μπορούν να κάνουν την κατάταξη με κάτι που έχει γραφτεί σε λιγότερο από μία εβδομάδα.

Έτσι, αν μιλάμε για content marketing το 2024, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι επίσης ενημερωμένο.

Εάν δεν ενημερώσετε το παλιό σας περιεχόμενο, δεν πρόκειται να “πάρετε την ίδια αγάπη” στην ταξινόμηση με τους ανθρώπους που συνεχώς σπρώχνουν νέα φρέσκα περιεχόμενα.

Δεύτερη συμβουλή που έχω για εσάς είναι να μην επαναφέρετε τις ίδιες πληροφορίες ξανά και ξανά.

Οι άνθρωποι είναι κουρασμένοι από την ανάγνωση του άρθρου, “12 συμβουλές SEO που θα διπλασιάσει την κυκλοφορία σας”.
Μπορείτε να το αναζητήσετε στο Google, πιθανόν να υπάρχουν διαφορετικές παραλλαγές αυτού του αριθμού, αλλά υπάρχουν πιθανώς και εκατοντάδες άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.

Το Content Marketing στη χρονιά 2024

Γράψτε κάτι νέο, φρέσκο, που δεν έχει δει ποτέ πριν, Μόνο έτσι θα αυξήσετε τις πιθανότητές σας για μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, καλύτερη ταξινόμηση, και γιατί όχι και κοινοποιήσεις στα social media.

Ξέρω ότι δεν θα σας αρέσει αυτή η τρίτη συμβουλή, αλλά η τρίτη συμβουλή για εσάς είναι να δημιουργήσετε περιεχόμενο βίντεο και ήχου.

Το κείμενο είναι υπερτιμημένο, δεν σας βοηθά να συνδεθείτε με τους ανθρώπους όσο το βίντεο.

Εξακολουθώ να αγαπώ το κείμενο, αλλά το μέλλον είναι το βίντεο.

Είναι πολύ πιο ευχάριστο, οι άνθρωποι σας γνωρίζουν, την προσωπικότητά σας, την εταιρεία σας καλύτερα.
Δημιουργήστε έτσι περιεχόμενο που να βασίζεται σε βίντεο, μεταφορτώστε το στο YouTube, Linkedin.
Μπορείτε να κάνετε το ίδιο στο Twitter και στο Instagram αν είναι αρκετά μικρό και φυσικά στο Facebook.

Μην μοιράζεστε το ίδιο βίντεο ξανά και ξανά, όπως την κοινή χρήση του βίντεο YouTube στο Facebook. Θα πρέπει να πάρετε αυτό το βίντεο και ξαναφορτώστε το στο Facebook.

Ένας ακόμα τρόπος για να έχετε αποτέλεσμα στο content marketing είναι να φτιάξετε podcast.

Είναι εύκολο, μπορείτε να το ενεργοποιήσετε από το κινητό σας τηλέφωνο. Δημιουργήστε ένα φάκελο ήχου με έξυπνο και πρωτότυπο περιεχόμενο, ανεβάστε το στο Itunes ή στο Lip Sync και είστε πανέτοιμοι.
Το ίδιο κάντε και με το βίντεο. Δεν χρειάζεται να πάτε σε ένα στούντιο και να δώσετε χρήματα. Ενεργοποιήστε το από το κινητό σας.
Θα έλεγα ότι από όλες τις δοκιμές που «τρέξαμε», τα βίντεο που ανεβαίνουν στο iPhone σας έχουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα αν πουλάτε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.